Beni Affet Dizisi Oyuncuları | Beni Affet Dizisinin Konusu

Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar

Show tv yeni yayın dönemine yeni bir dizi daha katmaya hazırlanıyor. Beni affet dizisi çok yakında show tv ekranlarından dizi severler ile buluşacak. Beni affet dizisinde yer alacak oyuncular ise şöyle; Nusret Şenay, Ulviye Karaca, Murat Danacı ve Şeyma Korkmaz.

Beni Affet Dizisinin Konusu

Osman, yıllar önce Kayseri’den gelmiş ve Ankara’nın sayılı zenginleri arasına girmiş bir iş adamıdır. Siteler’de bir atölye ile başlayan mobilya üretimini, şimdi bir mağazalar zincirine, şirketini de Ortadoğu’ya ihracat yapan büyük bir Hoding’e dönüştürmüştür. Katı bir adamdır Osman. Disipline her şeyden çok değer verir. Şirketi ve ailesini adeta demir yumrukla yönetir. Ancak işte çok iyi işleyen bu yöntem, ailede maalesef işlemez. Çocuklarının ayrı ayrı mutsuzluğuna sebep olur. Tabii karısı Zühre’nin de. Heyecanla beklemekteyiz. Bakalım bizleri neler bekliyor.

Sponsorlu bağlantılar

Bu Konu Hakkında Hemen Soru Sormak ya da Yorum Yapmak İçin Buraya Tıklayın

Bu Makeleyi Yararlı Bulduysanız Aşağıda Yer Alan Butonları Kullanarak Paylaşabilirsiniz...!
FaceBook Paylaş


27 Yorum Yapılmış.

  1. derya diyor ki:

    ebru hanım merhaba bizim ordaki parkda çekiliyor yazmışınız çok merak ediyorum bu dizi nerde çekiliyo ve nerdeki parkdan bahsettinizi

  2. berna diyor ki:

    bence dizi çok güzel harika tekrarlarını bile izliyorum ama feride ile cüneyt bir an önce evlensinler bence baharda kemalle evlensin o zaman dizi daha süper olur tebrikler …

  3. zehra şeyma diyor ki:

    herkese tavsiye edrimm çook güzell bir dizi yhaa ;) feride biraz saf olmazsa daha iyi olcak ama olsun o en sonunda kazanan olurr. be dizi kadrosunda en sevmediğim oyuncu handann şeytan gibi birriiiiiii nefret ediyorum ondannnnnnnnnnnn

  4. Kamil tevfik diyor ki:

    Çalışmaya niyetin yoksa kapı orda.

  5. Kamil tevfik diyor ki:

    Kamil. Bende çok beğeniyorum dizide tunç un büyük rolü var her şeyi kontrol edebiliyor.dizi güzel.

  6. esma karabulut diyor ki:

    cok guzel bır dızı saatını sabırsızlıkla beklıyorum oyuncularda super hepsını tebrık edıyorum

  7. mustafa akkuş diyor ki:

    ilk kez bu tip bir dizinin tiryakisi oldum.dizideki oyuncular tek kelimeyle mükemmel.cüneytin abiliği, kemalin delikanlılığı,baharın hanımlığı,feridenin masumiyeti,osmanın gaddarlığı,zührenin çaresizliği,eylülün kurnazlığı,tunçun boşvermişliği,fermanın ciddiyeti,yıldızın ablalığı,handanın çirkefliği,beratın ikilemleri…hepsi süper.tekrarlarını izleyebiliyorum sadece ama çok beğeniyorum.

  8. mine canan diyor ki:

    Diziyi çok beğeniyoruz ama saat 5.30 da olması çok kötü ancak internetten izleyebiliyorum.Saatler konusunda birşeyler yapılsa daha çok izleyen olur.

  9. burcu diyor ki:

    Niyeyse Feride kemali çok çok seviyorum. Keşke onlar sevgili olsalardı. Ve aynı zamanda harika oyuncular

  10. ebru diyor ki:

    Süper bi dizi ve en güzel tarafı bizim orda çekliliyoorr Baharla Kemalin oturdukları park bizim park :)Daha ayrı bi keyif alarak izliyoruumm :)

  11. veli guney diyor ki:

    dizi cok guzel ilk gunden ıtıbaren kacırmadan ızlıyorum hatta sabahta tekrerına bakıyorum.ankarada mamakta helekı koyum olan kıbrıskoyunde cekılmıs olması harıka oplmus kıbrıskoyumuzu herkes gormus tanımıs oluyorrr sevgıler

  12. sezin diyor ki:

    Diziyi takip ediyorum sürekli çok başarılı buldum. Herkes çok iyi Kemalle Bahara Cüneytle Ferideye aşklarına hayranım. Çok tatlısınız hepiniz başarılar..

  13. Sezen diyor ki:

    Çok beğendim bu diziyi. Merakla takipçisiyim. Oyuncuların hepsi çok başarılı konu süper uzun süre oynamalı çok iyi çok…

  14. evrim diyor ki:

    dizi hakkatten number one….

  15. tülay diyor ki:

    tek kelimeyle bayılıyorum.akşamkı tekrarını seyrediyorum

  16. melisa diyor ki:

    Başladığı günden beri takip ediyorum diziyi yalnız Eylül karakterini canlandıran kadın güzel bi kadın değil. İntikam peşinde ve esas oğlanı kendine aşık edecek güya ama Feride’ nin eline su dökemez. Alımlı ve çok güzel birini seçebilirlerdi..

  17. hakan cakır diyor ki:

    ben bursadan hakan bursada dolmusçuluk yapıyorum dizide bi kaç kelime geçiyo baharın ablası kemalin kolundaki bileklik için, bahar kemalin diyo ablasıda o minubuscunun ise garanti çakmadır diyo.kemalin sevgilisi ise kemale bıktım senin su varos minübüsçü arkadaşından diyo. ben de bursada minübüscüyüm ama 14 tane minübüsüm var ve herseyin enkalitelisini giyiyom ve hiç bir arkadaşımda varos deil kendisi neki bi dizide oynuyo die hiç bi minübuscüyü hakir gormez

  18. meryem eş diyor ki:

    dizi mukkemmel ılk defa bole bır dızı ızlıyorumm vee harıka ozellıkle cuneytle ferıdenın askı coookkk guzel bozmayın ne olursunuzzz :(((

  19. Göksu diyor ki:

    Dizinin tiryakisi oldum.. Kemal cok yakisikli hele Feride´nin güzelligine, zarifligine bayiliyorum.. Kadro ise mükemmel..

  20. yasemin hani diyor ki:

    dizi mükemmel her gün dört gözle diziyi bekliyorum kemale bayılıyorum feride de cok tatlı bahar da cok hanımefendi cüneytte oyle süpersiniz

  21. izleyici diyor ki:

    beni affet filmini oyuncular,konu olarak güzel buldum kesinlikle fırsat bulunca değil fırsat yaratıp izleyeceğim .ankarada bir kez bulunmustum ama filmin çekildiği bölgeyi bilmiyorum ankara kızılayda bulundum ama filmi çokbegendim

  22. melek yüzlü diyor ki:

    dizi mükemmel tek kelimeyle harika… uzun süreli olur inşallah konusu güzel benziyor başladığı günden beri takip ediyorum oyuncu kadrosuda harika bence… başarılar diliyorum….

  23. adil yıldırım diyor ki:

    Kesinlikle çok başarılı bir dizi kadrosu. Muhteşem yüzyılı kesinlikle geçecektir.

  24. gülşen çınar diyor ki:

    çok hoşuma gitti ama neden yine sevenler kavuşamıyor.neden ben bu yüzden izlemekten vazgeçiyorum ama yinede çok başarılı.ben sadece hafta sonları izleyebiliyorum. tekrarını yetişemiyorum izlemeye başarılarınızın devamını dilerim zaten focus filmin yapıtları güzel oluyor.

  25. yıldız yılmaz diyor ki:

    Kadro çok başarılı. Bence filmde bir okadar başarılı olmalı. Merakla beklemedeyim eğer vaktim olursa mutlaka izleyeceğim. Bakalım bizleri neler bekliyor. Bende af dileyen bir kızım. Sevgilim beni affetmezse evde kalacam.

  26. ilhami tepe diyor ki:

    DİZİ SONDERECE GÜZELE BENZİYOR İLKDEFA BUTÜR DİZİDEN HOŞLANDIM BAŞARILARDİLERİM BİRDE DİZİDEKİ BAHAR HANIM GÜZELLİYİ VE BECERİSİYLE İLERDE GÖZÜMÜZE DAHA FAZLA GÖRÜNÜR SANIRIM HERKESE BAŞARILAR

  27. Ali ALTINIŞIK diyor ki:

    Dizi 10 numara :)) en çok hoşuma giden dolmuştaki (minibüs) yazı :) ULUS- MAMAK :) semtimin adını görmek çok güzel… Ankara da olması daha bi güzel. Konuk oyuncu olabiliriz hani :D

Zorunlu

Zorunlu, Gizli Tutulacak

13 + 6 = ? (İşleminin Sonucu)